winkelanalyse
Kritisch op uw eigen winkel? Is het internet ook uw concurrent?
Denkt u ook wel eens, hoe behoud ik mijn klanten? Bent u op de hoogte van de psychologie van het kopen? Staan uw producten nog op de juiste plaats?
De omzet van vele stenen winkels staat al langere tijd onder druk met de komst van de vele webwinkels en veranderend consumentengedrag. Tijd voor een winkelanalyse. De winkelanalyse geeft op een professionele manier inzicht in de sterke en minder sterke punten van uw winkel. Door het heldere advies dat hier uit voortkomt actief toe te passen, vergroot u de kans op meer omzet aanzienlijk.
Naast de uitkomst van de analyse en het advies kan DRAWINK u ook begeleiden in de realisatie.
Informeer naar de mogelijkheden.
Tijdens de winkelanalyse wordt er gekeken naar de volgende punten:
-
winkelstyling
-
eerste indruk
-
etalages
-
entree
-
winkelinrichting
-
beleving
-
lichtplan
-
productpresentatie
-
presentatie media
-
beprijzing
-
communicatie
-
indeling
-
routing